img

nutizie

U 29 d'ottobre, Jiangxi Flor hà participatu à tuttu u prucessu per spiegà a cunferenza di furmazione "Ventilatore di Ventilazione Meccanica, Operazione Pratica è Manutenzione" tenuta da Hebei Ping An Health Group. U locu principale di sta video cunferenza era in Shijiazhuang Ping An Hospital è Luannan County Hospital di Medicina Tradizionale Cinese, Qingdao Guojin Hospital di Medicina Tradizionale Cinese, Wuji Renhe Hospital, Hebei Youai Hospital, Jingxian People's Hospital, Ningjin Kangyi Hospital, Zhaoxian Renji Hospital è 7 ospedali anu cunnessioni video in listessu tempu.

1
2

Cui Gang, u direttore clinicu di Jiangxi Flor Medical, hà datu una spiegazione dettagliata nantu à u principiu di travagliu di u ventilatore, i punti principali di a ventilazione meccanica, u modu di ventilazione meccanica, i parametri, e cause cumuni di l'alarma è i metudi di trattamentu è altre cunniscenze teoriche cunnesse , è hà datu una spiegazione dettagliata di l'operazione R30 A dimostrazione di u ventilatore hè stata effettuata, cuncintrendu nantu à l'applicabilità clinica è e contraindicazioni di u ventilatore R30, u modu di respirazione è l'applicazione PEEP, i passaggi di l'operazione di u ventilatore, a regolazione di i parametri è l'ajustamentu, è e cause cumuni di fallimentu clinicu è metudi di trattamentu. Pratica clinica.

attraversu sta furmazione, l'infirmieri anu migliuratu a so cunniscenza cumpleta è u funziunamentu praticu di i ventilatori. Per apprufundisce a so comprensione di l'impurtanza di i servizii infermieri di alta qualità, reguleranu ulteriormente l'usu di ventilatori è miglioreranu e cumpetenze prufessiunali di l'infermiere è a sicurezza di i pazienti.

3

Oghje ghjornu, i ventilatori è e macchine di anestesia produtte da Flor Medical sò stati aduprati in sale di chirurgia, ICU / malatie pulmonari, geriatria, medicina interna generale, neurochirurgia è altri dipartimenti di l'ospedali di u Gruppu Ping An. In u futuru, Flor Medical è Ping An Group averanu più cuuperazione. Flor Medical produrrà più ventilatori è macchine di anestesia è megliu è investirà in a custruzzione medica di Ping An Group.

4
5

Tempu di posta: Ott-30-2020