img

nutizie

Cù l'appruvazioni di u guvernu cintrali, u Ministeriu di l'Industria è di a Tecnulugia di l'Infurmazione hà recentemente elogiatu un gruppu di cullettività avanzate è individui avanzati chì sò emerguti in a lotta contr'à a nova epidemia di pneumonia di a corona. Jiangxi Flor hà vintu u titulu onorariu di "cullettivu avanzatu in a lotta contr'à a nova pulmonite di a corona in i sistemi industriali è d'infurmazioni" (Solu trè in a pruvincia di Jiangxi).

212

Parechji persunali medichi sò stati infettati da u virus è anu ancu datu a so preziosa vita. Usanu a so vita per interpretà a grande intenzione iniziale di i cumunisti cinesi di serve u populu di tuttu core è ùn teme micca u sacrifiziu. Sò a spina dorsale di a nazione. Una volta, cù questu spiritu, u nostru partitu hà purtatu u populu à vince nemichi putenti attraversu numerose difficultà è periculi, è hà fattu chì u populu cinese si alzassi, diventassi riccu è forte.

À u principiu di l'annu, Jiangxi Flor hà rispostu attivamente à a chjama di u partitu è ​​di u statu di pettu à a nova minacciosa epidemia di corona. Quist'annu, tutti l'impiegati di Jiangxi Flor anu travagliatu inseme per via di timpeste è di difficultà, si sò impegnati in "epidemica di guerra", è anu praticatu i valori fundamentali di Flor: causa è effettu, saviezza, innuvazione è carità in a dura battaglia. L'onore da u Ministeriu di l'Industria è di a Tecnulugia di l'Infurmazione hà torna inspiratu ogni "flore"! Seguiteremu senza falla u dispiegamentu è e esigenze di u Cumitatu Centrale di u Partitu, ùn scurdemu mai di e nostre aspirazioni originali, tenemu à mente a nostra missione, è cuntribuimu à a forza scientifica è tecnologica di l'imprese naziunali.


Tempu di posta: Jan-14-2021