img

nutizie

Selbyville, Delaware, 12 di Maghju, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) - Sicondu l'espertu verbatim, u mercatu glubale di i cuncentratori d'ossigenu hè previstu di mette in mostra una crescita impurtante annantu à u prossimu, cugliendu cusì enormi ricavi da l'annu 2026. Questa tendenza di espansione hè u risultatu di a crescita di l'occurrenza. di malatie respiratorie.

Inoltre, u rapportu scrutineghja stu mercatu in quantu à u terrenu tecnulugicu, l'ambitu di u pruduttu è l'ambitu di l'utilizatore finale, dunque furnisce dettagli nantu à a parte di l'industria detenuta da ogni segmentu è identificendu e zone prufittevuli per investimenti futuri. Inoltre, un riassuntu detallatu di i mercati righjunali hè spiegatu in u documentu, à fiancu à u paisaghju cumpetitivu chì mette l'accentu nantu à i vitali cum'è u portafoglio di prudutti di a cumpagnia, i so finanziarii, cullaburazioni, acquisizioni è participazione di l'industria.

Per u registru, i cuncentratori d'ossigenu sò impiegati per furnisce un flussu di gas arricchitu d'ossigenu eliminendu u nitrogenu da u flussu di origine (in particulare aria ambientale) è aumentendu a concentrazione di ossigenu. Sò prevalentemente aduprati per furnisce ossigenu medicu à i pazienti chì soffrenu di bassi livelli di ossigenu in u sangue.

A pupulazione geriatrica in crescita chì hè più propensa à e condizioni di salute avverse, è a prevalenza di fumà di sigaretta trà l'individui aumenterà dinò a dumanda di concentratori d'ossigenu. Inoltre, a preferenza di u paziente per a terapia d'ossigenu in casa, in cungiunzione cù l'avvanzi tecnologichi in u campu sò pronti à aumentà a prospettiva di l'industria di i concentratori di ossigenu glubale.

À u puntu negativu, i cuncentratori di ossigenu sò cari, chì li rendenu inaccessibili per a populazione di classe media, chì, cù un scenariu regulatoriu strettu in a verticale sanitaria, contaminerà a crescita generale di u mercatu.

Arricchisce e segmentazioni di u mercatu:

Basatu nantu à u terrenu tecnologicu, u mercatu hè classificatu in flussu continuu, è in dose di impulsu. Diversi tippi di cuncentratori d'ossigenu dispunibili in l'industria sò purtatili, è fissi. Mentre, diversi utenti finali chì generanu rivenuti sò assistenza domiciliare, ospedali, è altri.

Panoramica regiunale:

U raportu scufonda in e tendenze è dinamiche regiunali per prevede a valutazione totale di l'industria di i concentratori di ossigenu in u mondu in u 2018-2026. Diverse geografie analizate sò u Giappone, i Stati Uniti è EU5 (Regnu Unitu, Spagna, Italia, Francia è Germania).

Scenariu cumpetitivu:

A sfera cummerciale mette in mostra una intensa cumpetizione. E imprese stabilite investenu costantemente in R&D per diversificà u so portafogliu di prudutti è per amplificà a so capacità produttiva. Strategie cum'è cullaburazione è partenariati, acquisizioni & fusioni, è finanzamentu sò state incorporate da e cumpagnie per mantene a so posizione in u mercatu è multiplicà i so rendimenti di profitti.


Tempu di posta: Maghju-21-2021