img

nutizie

U 19 d'ottobre di u 2020, a 83a Fiera Internaziunale di Apparecchiature Mediche in Cina (CMEF) è a 30a Mostra Internaziunale di Tecnulugia di Cuncepimentu è Manifattura di Apparecchiature Mediche in Cina (ICMD) anu apertu grandemente à u Cunvenzione Naziunale di Shanghai è u Centru di Esposizione. CMEF hà iniziatu in 1979 è hè statu tenutu cù successu per 82 sessioni. U tema di stu CMEF hè "Tecnulugia Innuvativa chì Dirige l'avvene". Da a surghjente à u terminal, da a tradizione à l'innovazione, da a Cina à u mondu, marche in tutta a catena di l'industria portanu imaging medicale. , Diagnosticu In Vitro, Attrezzatura Ortopedica, Elettronica Medica, Ottica Medica, Riabilitazione è Cura di Anziani, Smart Health, Mobile è Telemedicina, Internet + Medicu è altri prudutti stellari seranu esposti à a mostra.

Flor Medical cuntinua a lotta per a perfezione. Cù e so forti capacità di R&D, hà purtatu torna una volta novi prudutti à a 83a Exposizione Internaziunale di l'Attrezzatura Medica di a Cina, diventendu torna una tappa in l'industria. In questa mostra, Flor Medical hà purtatu novi prudutti di glucosiu in sangue Flor, pressione sanguigna, atomizazione di ossigenu, temperatura di u corpu è altri prughjetti. U debut di i novi prudutti hà attiratu assai imprenditori cinesi è stranieri à piantassi è fighjulà è cunsultà è neguzià. Parechji clienti interessati anu raggiunatu intenzioni di cooperazione in situ.

Questa hè una festa di l'industria, ma ancu un viaghju di racolta. In questa mostra, in più di purtà novi prudutti Flor à i nostri clienti, avemu ancu riportatu parechje opinioni preziose da l'utenti finali è i rivenditori.

U sviluppu continuu di Flor Medical in u campu di l'attrezzatura medica in casa hè inseparabile da u sustegnu è l'amore di i nostri clienti. In u futuru, Flor Medical continuerà à vultà cun qualità di produttu, prestazioni elevate, efficienza elevata è perseguite di alta qualità è efficienza di serviziu. I Clienti, si sforzanu di esse un fornitore affidabile di attrezzature mediche in casa.


Tempu di posta: Apr-10-2021